Επίσκεψη στο μουσείο της Ακρόπολης

Οι εντυπώσεις των μαθητριών και των μαθητών της Δ’ τάξης από την επίσκεψη στο μουσείο της Ακρόπολης.

Πέρασα πολύ ωραία.

Μου άρεσε που παίζαμε. Επίσης μάθαμε πολλά νέα πράγματα για τον Παρθενώνα και πράγματα που δεν ήξερα.

Μας έδειξαν πράγματα που δεν θα βλέπουμε από μόνοι μας.

Εγώ πέρασα πολύ ωραία.

Μιράντα  Δ´2.

Οι  εντυπώσεις  μου από το μουσείο είναι ότι πρώτον μας μίλησαν για τον Παρθενώνα και για τα τρία μέρη που ήταν πάνω στο  τρίγωνο. Δεν θυμάμαι να τα πω με την ονομασία τους αλλά ήταν τέλεια. Θυμάμαι πάντως το τρίτο κρυφό κομμάτι που είναι όπως μπαίνεις μέσα στις κολώνες ακριβώς από πίσω, κοίτα πάνω και θα το δεις. Επίσης μας έδειξαν κάποια αρχαία πράγματα π.χ. εικόνες ή αγάλματα. Τέλος μας είπαν ότι ο Έλγιν  μας έκλεψε τις καρυάτιδες.

Κατερίνα Δ’2.

ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ.

ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΩΠΕΣ, ΠΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΕΙΝΑΙ 92.

ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΤΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ, ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ Ο ΑΕΤΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ.

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ. ΜΕΡΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.

ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ!!!!

ΜΑΡΙΑ ΒΕΡΟΝΙΚΗ  Δ’2

Το πρωί της Παρασκευής ξεκινήσαμε από το σχολείο να επισκεφτούμε το Μουσείο της Ακρόπολης που είναι πάνω στον αρχαιολογικό χώρο Μακρυγιάννη. Κτίστηκε τον 21ο αιώνα και παραδόθηκε στο κοινό το 2009.

Κατεβαίνοντας τα σκαλοπάτια του μουσείου, αντικρίσαμε τον κήπο με τις ελιές, τα
λουλούδια και το γυάλινο δάπεδο, κάτω από οποίο είχε αρχαία, καθώς και ένα πηγάδι όπου ρίχνουν χρήματα και κάνουν ευχές. Όταν μπήκαμε μέσα, το πρώτο πράγμα που κάναμε είναι να βάλουμε ακουστικά για να ξεκινήσει η ξενάγηση σε ένα από τα σπουδαιότερα μουσεία του κόσμου. Πρώτα είδαμε σε μακέτα πως ήταν η Ακρόπολη τα αρχαία χρόνια.
Η πρώτη μεγάλη αίθουσα είναι μια γυάλινη ράμπα, με ευρήματα από τις πλαγιές της Ακρόπολης. Στον πρώτο όροφο, στο τμήμα με την υψηλή οροφή, είδαμε τα εκθέματα της αρχαϊκής Ακρόπολης, ενώ στο υπόλοιπο τα γλυπτά του ναού της Αθηνάς Νίκης και του Ερεχθείου, καθώς και τα αρχιτεκτονικά μέλη των Προπυλαίων. Ο τρίτος όροφος, είναι αφιερωμένος αποκλειστικά στα γλυπτά του Παρθενώνα. Τέλος, στο βόρειο τμήμα του πρώτου ορόφου, είδαμε έργα από τον 5ο αι. π.Χ. μέχρι το τέλος της αρχαιότητας.
Μου έκαναν εντύπωση στον εξώστη οι κόρες του Ερεχθείου, οι Καρυάτιδες και η
διαφορά του χρώματος μεταξύ των αρχαίων μαρμάρινων γλυπτών και των αντιγράφων των γλυπτών, τα οποία βρίσκονται σε διάφορα μουσεία του κόσμου. Τα αγάλματα ήταν 160, στο Λούβρο βρίσκονται 80, στην Ελλάδα 50 και 30 είναι χαμένα. Τα πιο αδύναμα σημεία που καταστράφηκαν με την πάροδο του χρόνου είναι το κεφάλι και η μύτη. Απέναντι βλέπαμε την Ακρόπολη και είχε υπέροχη θέα και τα παράθυρα ήταν μεγάλα.
Παίξαμε διάφορα ομαδικά παιχνίδια με κάρτες με σύμβολα των Θεών που έπρεπε να μαντέψουμε, τοποθετήσαμε κάρτες σε σωστή σειρά των ανάγλυφων παραστάσεων και παίξαμε επίσης παντομίμα όπου αναπαραστήσαμε σκηνές αρχαίες. Ήταν τέλεια, αισθάνθηκα περήφανος, ικανοποιημένος που έμαθα τόσα πολλά και τα παιχνίδια ήταν διασκεδαστικά.
Θοδωρής  Δ’2

Η επίσκεψη στο μουσείο της Ακρόπολης ήταν διασκεδαστική. Το μουσείο είχε πολλά αρχαία αγγεία και αγάλματα. Το πιο ωραία άγαλμα που είδα ήταν ο κούρος. Έμαθα πολλά για την Ακρόπολη και την ιστορία των Ελλήνων. Πέρασα πολύ υπέροχα στη επίσκεψη και ελπίζω να γίνουν παρόμοιες εκδρομές σαν αυτή στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Ανδρέας Δ’1

Την Παρασκευή επισκέφτηκα με την τάξη μου το μουσείο της Ακρόπολης. Είδαμε πολλά αγάλματα. Αυτό που με εντυπωσίασε πιο πολύ απ΄ όλα  ήταν ένας μεγάλος χώρος με πολλά τεράστια παράθυρα γύρω γύρω. Στο κέντρο υπήρχαν αγάλματα από τον Παρθενώνα και την ίδια ώρα έβλεπες έξω την Ακρόπολη. Μου άρεσε πολύ η εκδρομή και θα ήθελα να ξαναπάω με τους συμμαθητές μου και άλλες βόλτες.

Παύλος Δ’1

Την Παρασκευή επισκεφθήκαμε το μουσείο της Ακρόπολης, ήταν η πρώτη φορά που θα πήγαινα και ήμουν πολύ ενθουσιασμένος. Φτάσαμε, λοιπόν, στο μουσείο. Μας καλωσόρισαν και μας έδωσαν ένα ακουστικό στον καθένα για να γίνει η ξενάγηση. Αρχικά, πήγαμε στον πρώτο όροφο. Εκεί είδαμε την αναπαράσταση του ναού της θεάς Αθηνάς. Στη συνέχεια, ανεβήκαμε στον δεύτερο όροφο και παρατηρήσαμε διάφορα εκθέματα. Μετά κατευθυνθήκαμε στον τρίτο όροφο. Εκεί βρίσκεται η αίθουσα του Παρθενώνα. Ήταν η καλύτερη εκδρομή της ζωής μου. Πέρασα πολύ ωραία! Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν ο τρόπος με τον οποίο χτίστηκε το Μουσείο.

Νικόλας Δ’1

Η ξεναγός μας έλεγε ενδιαφέροντα πράγματα για την ιστορία του Παρθενώνα και μας εξηγούσε τι απεικονίζει το κάθε άγαλμα. Πιο πολύ μου άρεσε η μετόπη του Παρθενώνα που αναπαριστά πάλη Κενταύρου με Λαπίθη. Ο Κένταυρος με το αριστερό του χέρι κρατάει σφιχτά τον Λαπίθη από τον λαιμό, ενώ στο δεξί χέρι κρατάει μια πέτρα που ετοιμάζεται να την πετάξει στον Λαπίθη. Επίσης μου άρεσε η σκηνή από τη ζωφόρο που δείχνει τους θεούς να κάθονται σε σκαμνιά και να συνομιλούν. Εντυπωσιακή ήταν και η θέα του μουσείου προς τον βράχο της Ακρόπολης και τον Παρθενώνα.

Παναγιώτης Δ’1

Εντυπωσιάστηκα πολύ με τα γλυπτά του Παρθενώνα και με όλες τις πληροφορίες που έμαθα για τον ναό. Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ η θέα από το μουσείο, τα πράσινα που έχει στην αυλή το μουσείο και οι τρόποι που έχουν στήσει την έκθεση με τα μάρμαρα του Παρθενώνα ίδια όπως ήταν και τότε ο ναός.

Μάρκος Δ’1

Η εντύπωση μου ήταν πολύ καλή. Η κυρία που μας ξεναγούσε μας τα έλεγε καλά και ξεκάθαρα. Ήταν μια ενδιαφέρουσα εκδρομή και είμαι σίγουρη όταν ξαναπάω θα τα εξηγώ εγώ στους γονείς μου και όχι εκείνοι σε μένα. Εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η εμπειρία και δεν πρόκειται να την ξεχάσω ποτέ. Όλα τα λόγια και οι γνώσεις θα μου μείνουν αξέχαστες.

Καίτη Δ’1

Στην επίσκεψη στο μουσείο μας μιλήσαν για τον Παρθενώνα και μας έμαθα για το αέτωμα και τα γλυπτά του. Αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση ήταν τα μικρά γλυπτά μέσα στο αέτωμα που παρίσταναν τον αγώνα της Θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα. Ωστόσο ο Παρθενώνας δεν είναι ένας συνήθης ναός, γιατί στο εσωτερικό του έχει μια αξιόλογη σειρά από γλυπτά. Επίσης οι αρχαίοι πίστευαν πως η ανατολική πλευρά του Παρθενώνα ήταν πιο σημαντική γιατί από εκεί ανατέλλει ο ήλιος.

Χρήστος Δ’1

Το μουσείο βρίσκεται δίπλα στο σχολείο μου. Είναι ένα μεγάλο γυάλινο κτήριο με μοντέρνα αρχιτεκτονική και μεγάλο προαύλιο. Το εσωτερικό του ήταν επίσης πολύ εντυπωσιακό. Υπήρχαν πολλά αγάλματα και σκεύη που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες. Αυτό που με εντυπωσίασε πιο πολύ ήταν το άγαλμα του μοσχοφόρου, όπου ένας άντρας κουβαλάει ένα μοσχαράκι. Είμαι πολύ περήφανος που το μουσείο της Ακρόπολης είναι δίπλα στο σχολείο μου, γιατί μπορώ να το επισκεφτώ όποτε θέλω, ενώ άλλοι άνθρωπο έρχονται από την άλλη άκρης της γης για το επισκεφτούν.

Γιάννης Δ’1

Κατεβαίνοντας τις σκάλες για να μπούμε μέσα στο κτήριο εντυπωσιάστηκα με το γυάλινο δάπεδο το οποίο υπάρχει και στο εσωτερικό του μουσείου και σου επιτρέπει να βλέπεις τα μνημεία της Ακρόπολης και τα θεμέλια του. Στον πρώτο όροφο μου άρεσαν τα εκθέματα της αρχαϊκής εποχής, τα γλυπτά του ναού της Αθηνάς Νίκης και του Ερεχθείου, καθώς και τα αρχιτεκτονικά μέρη των Προπυλαίων. Η κορύφωση της έκθεσης, ο τρίτος όροφος, είναι αφιερωμένος αποκλειστικά στα γλυπτά του Παρθενώνα. Μετά από 1,5 ώρα περιήγησης νιώσαμε γεμάτοι και εθνικά υπερήφανοι. Το μουσείο μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Μπορεί να μην έχουμε πολλά ωραία σαν του άλλους, αλλά έχουμε ένα μοναδικό αρχαίο που είναι δικό μας και έρχονται από όλο τον κόσμο για να το δουν.

Ευάγγελος Δ’1

Την Παρασκευή επισκεφτήκαμε με την τάξη μου, το μουσείο της Ακρόπολης, που είναι ένα από τα σημαντικότερα μουσεία της Αθήνας. Πήγαμε στο ανώτατο επίπεδο, όπου μας έμαθαν πολλά πράγματα για τον Παρθενώνα.

Μάθαμε ότι οι κίονες του, έχουν δωρικό ρυθμό και πάνω από αυτούς υπάρχουν οι μετόπες. Οι μετόπες απεικονίζουν τις μυθικές μάχες θεών και ανθρώπων. Ακόμα ο Παρθενώνας έχει τη ζωφόρο, που δείχνει  την πομπή των Παναθηναίων προς την Ακρόπολη όπου προσφέρανε το πέπλο, που έφτιαχναν πολύ καιρό πριν, στη Θεά Αθηνά.

Επίσης, μας έδειξαν τα αγάλματα που έχουν σωθεί και μας είπαν ότι ο λόρδος Έλγιν πήρε αρκετά και τα πούλησε στην Αγγλία και από τότε βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο. Στη θέση τους υπάρχουν αντίγραφα από τα γνήσια.

Από εκεί πάνω, μπορούσες να δεις την Ακρόπολη και μεγάλο μέρος της Αθήνας. Πέρασα πολύ ωραία αν και έχω ξαναπάει σε αυτό το Μουσείο και άλλες φορές. Είναι μια φανταστική εμπειρία και σας προτείνω να πάτε.

Παναγιώτης  Δ’2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *