Έρευνα της ΣΤ’ τάξης για την ενεργειακή συμπεριφορά μαθητών του σχολείου μας

Με τους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης δουλεύουμε πάνω στο υπολογιστικό φύλλο. Αποφασίσαμε λοιπόν να πραγματοποιήσουμε μία έρευνα και να αξιοποιήσουμε το υπολογιστικό φύλλο για να επεξεργαστούμε τα δεδομένα.

Το θέμα μας ήταν η ενεργειακή συμπεριφορά των μαθητών της Ε’ και ΣΤ’  τάξης.

  • Τα παιδιά του ΣΤ2 (με τα οποία δεν έχω χάσει πολλά μαθήματα) μελέτησαν το υλικό της ιστοσελίδας Εύκολη εξοικονόμηση ενέργειας και συνέταξαν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Τις αποδελτίωσα και κατέληξα σε ένα ερωτηματολόγιο 10 ερωτήσεων, το οποίο έγραψαν και τα δύο τμήματα στο Microsoft Excel.
  • οι μαθητές του ΣΤ2 χωρίστηκαν σε ομάδες και επισκέφτηκαν τα τμήματα Ε1, Ε2 και ΣΤ1. Ενημέρωσαν τα παιδιά των υπόλοιπων τμημάτων για την έρευνά μας, μοίρασαν τα ερωτηματολόγια, απάντησαν σε τυχόν ερωτήσεις, συνέλεξαν τα συμπληρωμένα ερωτηματολόγια και αποδελτίωσαν τα αποτελέσματα. Συμπλήρωσαν και οι ίδιοι τα ερωτηματολόγια και τα αποδελτίωσαν. Ένα μεγάλο μπράβο για την εξαιρετική εργασία τους και τη μεθοδικότητα που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της έρευνας.
  • τα παιδιά του ΣΤ1 και ΣΤ2 μετέφεραν τα τελικά αποτελέσματα στην εργασία τους και έφτιαξαν διαγράμματα. Αν και στην αρχή δυσκολεύτηκαν, στη συνέχεια αφού κατέκτησαν τη νέα γνώση, πειραματίστηκαν με τις διαφορετικές επιλογές δημιουργίας διαγραμμάτων. Μία ενδεικτική εργασία παρατίθεται παρακάτω.
diagrammata_energeiakis_ereunas
  • σαν τελευταίο βήμα κατέγραψαν τα συμπεράσματά τους στο παρακάτω padlet.

Made with Padlet

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *