«Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗΣ»

Με χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας μερικές φωτογραφίες από μία θεατρική δράση, που παρουσιάσαμε με τα παιδιά της Στ΄ τάξης λίγο πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου μας.

Η χαρά μας μεγάλη καθώς, παρά τις – όχι θεατρικές – μάσκες, μπορέσαμε μετά από πολύ καιρό να αφηγηθούμε θεατρικά μια ιστορία – μάθημα που ενδιαφέρει όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας: μαθητές και μαθήτριες, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Η ιστορία που έγραψε η κ. Στέργια Κάββαλου λέγεται: «Η Δυστυχία του να είναι κανείς μαθητής» και το στοίχημα είναι πως αντιστρέφουμε τον τίτλο και πως βροντοφωνάζουμε με ενθουσιασμό: «Η Ευτυχία του να είναι κανείς μαθητής»!

Όλα ξεκίνησαν από την ανάγκη να καταπιαστούμε για μια ακόμη φορά με το θέμα του σχολικού εκφοβισμού. Αποφασίσαμε να αξιοποιήσουμε το νέο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα τη Θεματική Ενότητα ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη [Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα]. Στα πλαίσια του μαθήματος, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ ανέλαβαν να μιλήσουν στα μικρότερα παιδιά για το ευαίσθητο αυτό θέμα μέσα από μία θεατρική δράση. Ένα μάθημα συναισθηματικής νοημοσύνης μέσω της τέχνης.

Ηθοποιοί και θεατές καταπληκτικοί! Επέδειξαν μεγάλη αφοσίωση οι πρώτοι, μεγάλο σεβασμό οι δεύτεροι στη συλλογική αυτή προσπάθεια.

Και για την εμπέδωση του μαθήματος σκεφτήκαμε να υπενθυμίζουμε στα παιδιά τη διδακτική και παράλληλα απολαυστική μας ιστορία με μικρές δράσεις που θα διαπερνούν την καθημερινότητα στο σχολείο μας. Έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε…

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Βιδάλη Ιωάννα

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Κωνσταντόπουλος Αλκιβιάδης, Σίνης Γιάννης

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Κωνσταντόπουλος Αλκιβιάδης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *